سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
آن که نخواهد آبرویش بریزد ، از جدال بپرهیزد . [نهج البلاغه]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 16

1-     این چند روزه به دنبال گرفتن نمره ها بودم و بعد هم انجام مقدمات فارغ اتتحصیلی. اما جدا از همه این ها نه حال و حوصله نوشتن را داشتم و نه مورد خاصی به نظرم می رسید تا راجع به ان بنویسم . بماند که هنوز هم مورد خاصی به نظرم نمی رسد !!

2-     امروز یک مصاحبه جدید از محمد علی ابطحی خواندم در صفحه تپق روزنامه اعتماد ملی . صحبت های او باز هم جالب بود هر چند به نظرم مصاحبه کننده اصلا پخته و این کاره نبود . در صحبت با کسی مثل ابطحی و ان هم راجع به حواشی روزگار و سیاست سوال های بهتری می توان پرسید.

3-     ابراهیم افشار دیروز از بهزاد نبوی در روزنامه اینده نو بازجویی کرده بود.

4-     چند ماهی بعد از دیدن گاوخونی بهروز افخمی در سینما سپیده یا سینما بهمن ( یادم نیست کدام بود! ) به سراغ کتاب جعفر مدرس صادقی رفتم و ان را خریدم . دیروز و امروز بود که ان را خواندم .     بی اغراق عالی است .

5-     به لطف یکی از دوستان سهراب کشان دکتر مهاجرانی را هم خواندم . نثر دکتر مثل همیشه عالی است . مهاجرانی در لفافه و با کنایه و تمثیل یکی ازدلایل عقب ماندگی ایران را بیان می کند . امیدوارم به خواندنش ترغیب شده باشید! هر چند شاید روزی درباره این سهراب کشان در کشورمان بیشتر بنویسم .

6-     به امار کتاب های این چند روزه تشیع علوی و تشیع صفوی دکتر شریعتی را هم اضافه کنید . در گرماگرم عزاداری حسینی خواندن همچین کتابی جالب است .

7-     این روزها هم مشغول خواندن کوری خوزه ساراماگو و فصلنامه مدرسه هستم . در این موارد هم  بعد ها می نویسم .

8-     خبر خوش هفته گذشته اعلام انتشار مجدد روزنامه اخبار بود تا قبل ازعید و به سردبیری محمد قوچانی .حالا که انگار قرار است دادگاه شرق مثل اسلافش مشمول مرور زمان و لابد بعد از ان هم مشمول فراموشی شود این عاقلانه ترین کار است .   

9-     انگار تخته سیاه به وبلاگی برای معرفی چند کتاب و گاه نشریه تبدیل شده . این بد نیست اما قطعا راضی کننده هم نیست .

 پانوشت : مورد بند 8 و البته 6 را در کنار سهراب کشان قرار دهید و خود حدیث مفصل بخوانید از این مجمل .


 نوشته شده توسط مصطفی حکیمی در پنج شنبه 85/11/26 و ساعت 4:22 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 32
بازدید دیروز: 91
مجموع بازدیدها: 198326
جستجو در صفحه

خبر نامه