سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
پر ارزش ترین مردم، دانشمندترین و کم ارزش ترین مردم، نادان ترینایشان اند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 16

1- مدتی بود که فرصتی به دست نیامده بود تا "تخته سیاه" را به روز کنم . در این چند روزه می بایستی بابت دادن پیشنهاد رفتن به نمایشگا ه کتاب ، عذرخواهی می کردم . وصف نمایشگاه امسال را حتما دیده اید و شنیده اید و خوانده اید و البته الان هم دیگر حتما خیلی دیر است که بخواهم از نمایشگاه بنویسم . پس به رسم عادت دیرینه ی ایرانیان ، حرفی نمی زنم و فراموش می کنیم تا چند روزی مانده به 14 اردیبهشت 87 !!

2-  امسال دوم خرداد ، ده ساله شد می دانم که تعدادی برایش جشن تولد گرفته بودند اما نمی دانم که ایا کسی جز سید محمد خاتمی وجود داشت که با چشمی گریان و چشم دیگر خندان به این روزگار رفته بیندیشد ؟ روزگاری که حال به برکت ان احمق ترین مخالفان او که هیچ راهی جز مشتمان برای سخن گفتن نداشتند ، ندای گفتمان سر دهند و قصد کار فرهنگی به سرشان بزند ! هیچ فکر کرده اید که اگر این 8 سال نبود ، هیچ وقت اخبار 20:30 از شبکه ی 2 تولید و پخش نمی شد ؟ این کوچکترین ، کوچکترین و تا بی نهایت کوچکترین حاصل ان روزهاست . روز هایی که باز بنا بر همان عادت دیرینه ، سال ها خواهد گذشت تا به افتخار ان از جای برخیزیم و کف بزنیم .

3- مباحثه ی کلامی سعید حجاریان و عباس عبدی ، در مورد دوران اصلاحات در شماره های 4 و 5 و6 ایین چاپ شده است . اگر به سرنوشت ان روزها علاقه ای دارید ، این مقاله ها را از دست ندهید . هر چند از جای جای این چند مقاله مشخص است که هر دو نویسنده به شدت  نوشته ی خود را سانسور کرده اند .


 نوشته شده توسط مصطفی حکیمی در جمعه 86/3/11 و ساعت 8:44 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 26
بازدید دیروز: 91
مجموع بازدیدها: 198320
جستجو در صفحه

خبر نامه