سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
[ و چون خبر مرگ اشتر بدو رسید فرمود : ] مالک مالک چه بود به خدا اگر کوه بود کوهى بود جدا از دیگر کوهها و اگر سنگ بود سنگى بود خارا که سم هیچ ستور به ستیغ آن نرسد و هیچ پرنده بر فراز آن نپرد . [ و فند کوهى است از دیگر کوهها جدا افتاده . ] [نهج البلاغه]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 16

1-از این که دومین متن نوشته شده ام منتخب شده است خوشحال شدم .طبیعی است که تشکر ویژه ای را از مدیران سایت به جا بیاورم.

2- دوستی نظر داده اند که با منطق"دعا می کنیم!!!" موافق اند ولی در مصادیق با من مشکل دارند.عرض می کنم که من خیلی واضح و کامل راجع به مصادیق صحبت نکرده ام و البته ایشان مشخص ننموده اند که مگر ما الان با ملت ونزوئلا دوست هستیم؟ می شود معیار و مصادیق این دوستی را بیان کنید؟ در این رابطه صحبت زیاد است اما امشب شب تاسوعاست و  حق بدهید که باید حرف های دیگری زد.

3-نامه سناتورهای کنگره امریکا به ایران و مذاکرات خاتمی و جان کری در داووس سوئیس اتفاق های جدیدی است. امیدوارم ورق برگردد.

4-حالا که بحث جالب و جدید بودن است خوب است به مصاحبه همشهری جوان با رضا هلالی و حاج ماشاالله عابدی اشاره کنم.این بار بحث سیاست نیست. گویا اقای هلالی بعد ازان افتضاح قصد بازگشت دارند علی الخصوص به صداوسیما. توجیهات ایشان دردفاع ازنحوه عزاداریشان و البته دررابطه با cd پخش شده از او بسیار جالب است. برای شناخت بیشتر این گونه افراد حتما این مصاحبه را بخوانید. در صفحه بعد همان مجله مصاحبه با حاجی عابدی چاپ شده است. مقایسه این 2 طرز تفکر راجع به مداحی را از دست ندهید.

5- این روزها تمام وبلاگ ها از امام حسین (ع) می نویسند وازعاشورا . در این مورد فردا   می نویسم و البته سعی می کنم غیر تکراری.

6- دوستانی  که انتظار داشتم به تخته سیاه سر بزنند یا نیامده اند و یا فراموش کرده اند که گوشه چشمی کنند و چند خطی تایپ کنند.لطفا ما را فراموش نکنید هم از دعا و هم از بازدید!


 نوشته شده توسط مصطفی حکیمی در یکشنبه 85/11/8 و ساعت 9:45 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 91
مجموع بازدیدها: 198301
جستجو در صفحه

خبر نامه