سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
عمل اندک همراه با دانش، بهتر از عمل بسیار همراه با نادانی است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 16

1-محمد علی ابطحی سیاستمدار جالبی است.وقتی امروز صبح تیتر اینده نو را در مورد بازجویی از او دیدم کنجکاو شدم.غافل از انکه منظور مصاحبه ی ایرج افشار  با او بوده و نه احیانا سر و کله زدن با قاضی مرتضوی.مصاحبه جالبی بود از سیاستمداری که بی پرده می گوید ترانه "مخور غم گذشته " معین را دوست دارد. حتما ارزش خواندن دارد.

2-گشت وگذار در سایت ها و به خصوص خواندن" روز"و البته کمی تفکر در خبر هایی که در روزنامه های خودمان چاپ می شود خواه ناخواه انسان را نگران می کند که نکند بوش تصمیم احمقانه ای گرفته باشد و به همراه اسرائیل و متحدان عربش قصد حمله به ایران را داشته باشد. هنوز اثرات 8 سال جنگ نه از ظاهر کشورمان رخت بر بسته و نه حتی از اذها نمان بیرون رفته است.این که امریکا و متحدان غربیش به دنبال اجرای یکسان قوانین بین المللی در میان کشورها نیستند بر کسی پوشیده نیست.اما فکر نمی کنم سیاست هایی که  گاها از جانب ما اعمال می شود و به راحتی بهانه به دست ان ها می دهد جای توجیه داشته باشد.نمونه اش همین قرارداد 2 میلیارد دلاری که با ونزوئلا بسته شده برای مبارزه با امپریالیسم.بماند که ونزوئلا هم با امریکا روابط اقتصادی دارد و هم با اسرائیل!!! و این هم بماند که در صورت حمله امریکا به ایران اقای چاوز برای ما چه کار می کند؟ و گره از کدام مشکل مردم ایران باز می کند؟

3-گویا دولت ایران حقوق 6 ماه کارمندان دولت فلسطین را یکجا پرداخت کرده است. مبا رکشان باشد!! فقط نمی دانم چرا یاد انروزی افتادم که خالد مشعل سخنگوی حماس در دانشگاه تهران و در پاسخ دانشجویی که از او پرسیده بود در صورت حمله امریکا به ایران چه خواهند کرد جواب داد: دعا می کنیم!!!


 نوشته شده توسط مصطفی حکیمی در شنبه 85/11/7 و ساعت 9:21 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 27
بازدید دیروز: 91
مجموع بازدیدها: 198321
جستجو در صفحه

خبر نامه