سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
از یکدیگر مَبُرید و به یکدیگر پشت مکنید و با یکدیگر دشمنی و کینه مَوَرزید و برادر هم باشید . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 16

قصد نداشتم از خواندنی هایم بنویسم، اما دیدم که مدتی است که خوب ننوشته ام و خب باید نوشت ! فکر عنوانی هم برای این نوشته نکرده ام . اصلا اول خواندنی هایم را نوشتم و بعد از نوشتن آن ها، دارم این چند خط را می نویسم . راه می افتم در خانه تا بلکه عنوانی به نظرم برسد اما فایده ای ندارد . چند دقیقه ای بیشتر به افطار هم نمانده و بعد از افطار هم که مسافر هستم .

خوب است ! اصلا همین مسافر خوب است . آدم را به یاد کسانی و چیزهایی می اندازد ...

 

1/ شماره 60 « شهروند» عکسی از پرویز مشرف را بر روی جلد خود دارد. پرونده های ابرمرد سیاسی، سفر احمدی نژاد به ترکیه، اظهارات مشایی، سقوط پرویز مشرف، محمود درویش و سید احمد فردید خواندنی های این شماره هستند . در پرونده ی فردید، مصاحبه با دکتر رضا داوری اردکانی خواندنی است . اما پرونده ی ویژه ی این شماره در مورد امام موسی صدر است . از سید محمد خاتمی، دکتر سریع القلم،سید عبدالعزیز حکیم، احسان شریعتی و نبیه بری مطالبی در این پرونده چاپ شده است . نکته جالب توجه در این شماره این است که تغییرات گرافیکی جدیدی در صفحه آرایی مجله را در بر دارد و این که « شهروند» هم صاحب سایت شده است : www.shahrvandemrouz.com

 

2/ اما هادی ساعی بر روی جلد شماره 61 « شهروند» ایستاده است ! در این شماره پرونده های کوتاه حسن نیت در سیاست و خروشچف و پرونده های بلند تری در مورد سناتور بایدن – معاون اوباما - ، شهید رجایی، حذف صفرهای ریال، ناکامی در المپیک و گل شیفته فراهانی خواندنی تر هستند . البته مطالب ریز و درشت دیگری هم هست که من به آن اشاره نکردم . در آخرین پرونده این شماره اسنادی منتشر نشده از وزارت خارجه انگلیس در مورد جزایر سه گانه ایرانی چاپ شده است .

 

3/ شماره 15 « آیین» را هم در این روزها خوانده ام . این شماره دو موضوع اصلی دارد : اخلاق و سیاست که بسیار مورد علاقه ی من است و زن و نو اندیشی دینی . مقاله های سعید حجاریان، مصطفی ملکیان و مصطفی تاج زاده در پرونده اول و مقاله های مهدی مهریزی، رضا علیجانی و محمد تقی فاضل میبدی در پرونده دوم بسیار خواندنی هستند . مقاله ای از دکتر مهاجرانی هم در این شماره چاپ شده است که در پست قبلی، کمی راجع به آن نوشته ام .


 نوشته شده توسط مصطفی حکیمی در جمعه 87/6/15 و ساعت 7:39 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 91
مجموع بازدیدها: 198303
جستجو در صفحه

خبر نامه