سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
خداوندِ والا نام، حافظِ کسی است که دوست خود را حفظ کند . [امام صادق علیه السلام]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 22

در ادامه ی سیاست های دولت محترم در حل پرونده ی هسته ای ایران – البته بماند که به قول آقای رئیس جمهور این پرونده حل شده است – و با توجه به گفته ی رئیس جمهور در رابطه با کسب مدال و مقایسه این 3 سال و آن 30 سال، به نظرم رسید که نکند مدال نیاوردن ما در المپیک محصول سیاست دولت و ناشی از توافقی در پشت پرده  است !؟

 

بله . این احتمال هست که با مدال نیاوردن در المپیک، با یک تیر سه نشان – بلکه هم بیشتر --  زده شود . ما که در این 3 سال اخیر، آن قدر مدال آورده ایم که دیگر بی نیاز هستیم . پس چه بهتر که با 3 قدرت جهانی به توافق برسیم تا هم آن ها به نوایی برسند و هم مشکلات ما حل شود .

 

به این ترتیب ما به آمریکا و روسیه و چین، اجازه می دهیم تا بر سر اول شدن در المپیک با هم رقابت کنند و پای خود را از رقابت بیرون می کشیم . به ازای این کار ما، دولت آمریکا متعهد می شود که پرونده هسته ای ما را از شورای امنیت خارج کند . دولت روسیه متعهد می شود که بعد از 30 سال، نیروگاه بوشهر را تحویل دهد و دولت چین متعهد می شود که صادرات محصولات بنجلش به ایران را قطع کند تا اقتصاد ما جان بگیرد  و له نشود .

 

بله . به این ترتیب ما علاوه بر این که تمام مشکلات خود را حل کرده ایم – آن هم با کار کوچکی مثل مدال نیاوردن در المپیک --  این 3 کشور و بلکه کل دنیا را سر کار گذاشته ایم .

 

و این ما هستیم که همه چیز را می فهمیم و درست می گوییم و مسوولیت جهان را بر دوش می کشیم . این ما هستیم که تمام جهان را سر کار می گذاریم . حالا دلیل مدال نگرفتن در المپیک را فهمیدید ؟

 

 

پانوشت : آمریکایی ها مثلی دارند که بیشتر در سیاست کارایی دارد . می گویند وقتی می خواهید دروغ بگویید، آن قدر دروغ بزرگی بگویید که خودتان هم باورتان شود . و این حکایت ماست انگار . حکایت باور کردن دروغ های بزرگ .
 نوشته شده توسط مصطفی حکیمی در یکشنبه 87/5/27 و ساعت 10:3 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 14
بازدید دیروز: 27
مجموع بازدیدها: 198425
جستجو در صفحه

خبر نامه