سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
مصاحبت با شریران، شرّ نصیب [انسان] می کند، همان گونه که باد، بر اثر گذر از جای متعفّن، بد بو می شود . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 15

Cd یی به دستم رسید که راجع به مدعیان دروغین نبوت و امامت بود . از کاظمینی بروجردی شروع می شد و به کسانی که ادعای ارتباط با امام زمان (عج) می کردند ، از مدعی نبوت و امامت تا ادعای شفا دهنگی ، از کسی که خود را پیامبر و حضرت آدم (ع) می نامید تا شبح حضرت ابوالفضل (ع) ، ادامه داشت . پیروانشان را که می دیدی نمی دانستی باید خندید یا گریه کرد . از پیرزنان و پیرمردان روستایی تا مردمان شهری ، از جوانان پرشماری که ایمان آورده بودند . از دکتری که هنوز هم ساده لوحی خود را باور نکرده بود . افسوس داشت . می گویند که توطئه امریکا و انگلیس است ترغیب و تبلیغ این افراد . اما نمی گویند که ایمان آوردن که دیگر کار آنان نیست . ما چه کرده ایم که این چنین ساده هم وطن مسلمان مان به شاخ قوچی ایمان می آورد که انگار نقش ذوالفقار را بر روی خود دارد ؟ امروز شاید برای اولین بار بود که معنای آن همه هشدار خاتمی و دیگران را درباره ترویج خرافه پرستی دانستم . انگار باید فکری هم به حال هاله ی نور کرد .

 

موفق شدم شماره نوروزی « شهروند » را تمام کنم . دیگر توصیه به خواندن مطلبی از آن فایده ندارد که اگر گرفته اید ، لابد خوانده اید و اگر که نگرفته اید ، دیگر پیدایش نخواهید کرد .

شماره 44 « شهروند» با پرونده هایی در مورد گفتار درمانی ، فاشیسم و هیتلر ، استاد مطهری ، زندانی و زندان بان و پسران احمدی نژاد ، خواندنی است .

شماره 45 اما با مارکس شروع می شود . مصاحبه ای خواندنی با محمد جواد لاریجانی دارد و پرونده ای راجع به مذاکرات شهید بهشتی با سفیر امریکا ، آن هم یک هفته قبل از اشغال سفارت . پرونده ای جالب راجع به سانسور ، پرونده ای راجع به صالحی نجف آبادی و مصاحبه ای حتما جنجالی با سید جواد طباطبایی .

داغ ترین مطلب شماره 46 « شهروند » ، اعلام نامزدی دکتر محمد رضا عارف است در انتخابات ریاست جمهوری . پرونده جنبش دانشجویی می 68 ، میرزای شیرازی ،سید حسین نصر و ماکیاولی خواندنی هستند.  

 

در تمام این شماره ها مطالبی خواندنی از خاطرات هاشمی رفسنجانی و یوسفی اشکوری ، مطالبی از روزنامه های سال 58 و نیز مطالبی بسیار مفید راجع به انتخابات امریکا ، کار شده است .

 

پانوشت : نامزدی دکتر عارف ، شاید فعلا تنها راه چاره ی هاله ی نور باشد .
 نوشته شده توسط مصطفی حکیمی در دوشنبه 87/2/30 و ساعت 8:0 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 15
مجموع بازدیدها: 198203
جستجو در صفحه

خبر نامه