• وبلاگ : تخته سياه
  • يادداشت : نشانه ها
  • نظرات : 1 خصوصي ، 7 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + سمانه 
    سلام. از جناب توحيدي ممنون و از پاسخ مدير وبلاگ نيز تشكر. ولي جاي تعجب است كه يك حرف از كلمه اي كه شايد اشتباه تايپي باشد و نه ... مدير وبلاگ را بر اين داشت كه فقط به همين پاسخ بسنده كند و واقعيتي را پشت اين موضوع پنهان كند. اگر مدير وبلاگ به مطالب خود مراجعه كند مشاهده مي كند كه پر است از اينگونه اشتباهات مثل كلمه حتي كه حتا نوشته شده و مانند كلمه زندگي كه زنده گي نوشته شده است.
    پاسخ

    سلام. خيلي ممنون. به نظرم آن چه که مي فرماييد تنها يک امر واقع است. از طرف ديگر نوشتن زنده گي به جاي زندگي در برخي موارد، به اقتضاي متن و به معنايي خاص بوده است. نوشتن حتا به جاي حتي را نيز از استاد جعفر مدرس صادقي به امانت گرفته ام. باز هم ممنون.

    بسم رب الحسين

    حواست که هست؟ حسين (ع) را منتظرانش کشتند و اينک تويي و اين زمانه آخر!مبادا در کوفه بماني و فرياد هل من ناصر ينصرني حسين را بي‏پاسخ بگذاري

    جنبش سايبري بصيرت حسيني

    جبهه وبلاگي غدير در اغاز دومين سال کار و تلاش خود در عرضه ايجاد و ترويج و نشر جنبشهاي وبلاگي از سوي وبلاگنويسان ارزشي ادامه ميدهد.و اينک جنبش سايبري بصيرت حسيني را در فضاي سايبري راه اندازي و پيگيري مينمايد.لذا از همه وبلاگنويسان و مخاطبين سايبري در نشر و تقويت اين جنبش جهت همکاري دعوت بعمل ميآورد.بياييد در اعتراض دوباره به هتک حرمت عاشوراى سال گذشته و در اعلام حمايت و سيانت از ارزشهاى والاى اسلامى و انقلابى با ما چون هميشه همراه باشيد و با قرار دادن لوگوى اين جنبش و اختصاص دادن يک پس در سايت يا وبلاگ خود به اين بيانيه فضاى سايبر را از فرياد يا لثارات الحسين پر کنيم.

    کد لوگو در وبسايت

    WWW.JWG.PARSIBLOG.COM

    پاسخ

    سلام. براي صيانت و نه سيانت از ارزش هاي اسلامي، بايد علاوه بر بصيرت، حداقلي دانش و آگاهي هم داشت. لااقل به اين اندازه که صيانت را با «ص» مي نويسند نه با «س»!!

    سلام دوست خوب وعزيزمن خسته نباشي دريك جمله:

    تولدت مبارك

    دكتر رحمت سخني از مركز آموزشي درماني امام خميني (ره)

    اروميه مركز هميشه سرسبز وغيور آذربايجان غربي AZERBAIJAN

    rs272@yahoo.com

    MAN2 MAN3MAN2

    Happy Birthday!

    پاسخ

    سلام. خيلي ممنون

    سلام

    من مدتيه نتونستم نوشته هاتونو بخونم نمي دونم چرا

    اما منتظر سرودن نغمه جديدتون هستم مهندس!

    پاسخ

    سلام. چه خوب و ممنون.
    + عباس 
    سلام براي سلامتي پدرتون دعا مي كنم. من كه نتونستم فرزند خوبي باشم و در سخترين شرايط پدرمو تنها گذاشتم و فكر زندگي شخصيه خودم بودم طوري كه هفته اي يك بار اونم به خاطر اين كه مردم نگن ... به پدرم سر مي زدم. اميدوارم خدا به تو هر چي مي خواي بده كه وظيفه ات رو خوب انجام مي دي.
    پاسخ

    سلام. ممنونم. بسيار ...
    + مهدوي 

    اي بابا مهندس...............


    پاسخ

    سلام.